Veel Gestelde Vragen

Wat leuk dat je contact met ons probeert op te nemen! Heb je een vraag over je pakket? Lees dan eerst onze FAQ, want deze bestaat uit de meest gestelde vragen. Kun je je antwoord niet vinden? Dan kun je altijd contact met ons opnemen.

1. Waar is mijn pakket?
Na het plaatsen van je bestelling duurt het gemiddeld 1-2 werkdagen om je bestelling te verwerken en 4-6 werkdagen voordat je bestelling wordt bezorgd, mits je voor 17:00 uur hebt besteld. Als deze dagen zijn verstreken, neem dan contact op met onze klantenservice.

2. Waar kan ik mijn track & trace-code vinden?
Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je automatisch een Track & Trace-code. Controleer ook je spam, soms komen onze e-mails daar terecht. Houd er rekening mee dat het even kan duren voordat je Track & Trace-link actief wordt.

3. Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Je kunt je bestelling volgen met je Track & Trace-nummer dat je per e-mail hebt ontvangen. Vul Track & Trace-nummer in op onze Track & Trace-nummer-pagina om de status van je levering te zien. Je kunt dit doen op deze pagina.

4. Ik ben niet tevreden met mijn pakket
Kijk op onze Ruilen & Retourneren pagina om je pakket te retourneren.

Als je het antwoord op je vraag niet kunt vinden, kun je natuurlijk altijd contact met ons opnemen:

Bedrijfsnaam: RDV Beheer B.V.
KVK-nummer: 86420380
Adres: Trasmolenlaan 12, 3447 GZ Woerden, Utrecht, Nederland
Telefoon: +31 26 234 0900
Contact Pagina


Openingstijden klantenservice:
Maandag t/m vrijdag: 08:00 tot 17:00