Ruilen & Retourneren
Retourneren van goederen
Ben je niet tevreden over je aankoop? Dan kun je het artikel binnen 30 dagen na levering in originele staat retourneren (graag met track & trace). Zodra we het artikel hebben ontvangen, betalen we het aankoopbedrag terug. Alle retouren moeten worden aangemeld via onze klantenservice.
Ik heb een defect artikel ontvangen:
Neem bij een defect artikel direct contact op met onze klantenservice en stuur het volgende mee:
- Je bestelnummer
- Welk artikel is beschadigd
- Een beschrijving van het probleem
- Fotobewijs
Is je pakket beschadigd aangekomen? Maak dan een foto en stuur die binnen 7 dagen na levering naar onze klantenservice. Zonder bewijs van schade via onze klantenservice kunnen we geen terugbetaling, tegoedbon of vervanging regelen. Als het verzoek van de klant is goedgekeurd, ontvangt de klant het oorspronkelijk bestelde artikel op zijn of haar huisadres.
Ik heb het verkeerde artikel ontvangen:
Neem bij ontvangst van een verkeerd artikel direct contact op met onze klantenservice en geef het volgende door:
- Je bestelnummer
- De naam van het artikel dat je niet hebt ontvangen
- De naam van het artikel dat je wel hebt ontvangen
- Een foto van het ontvangen artikel
Ruilen:
Helaas is ruilen niet mogelijk. Wil je een ander product, stuur dan het huidige artikel retour en plaats een nieuwe bestelling.
Voor defecte producten:
Is je artikel beschadigd of defect aangekomen? Dan is de retourzending gratis. Neem contact met ons op om een verzendlabel te ontvangen.
Als je een artikel wilt retourneren:
Als je een verkeerd product hebt besteld, de verkeerde maat hebt gekozen of van gedachten bent veranderd, zijn de retourkosten voor eigen rekening.
Retouradres
2nd floor, Building 9, No. 887 Changchun West Rd. China (Zhejiang) Pilot Free Trade Zone, Jindong District, Jinhua, Zhejiang, China
Klantenservice
contact@vitaldry.nl
Neem bij vragen gerust contact op met onze klantenservice.